my imam my everything

my imam my everything
lead me to jannah love

Saturday, July 7, 2012

BIRTHDAY plg best,=)

Mlam sebelum bday tuh,,aku lepak bilik junior..sehari sebelum bday,ingatan terhadap arwah abah terlalu kuat,, sehingga aku merasakan kesediyhan untuk aku menyambut hari lahirku d dungun,menangis..tak kire kat kelas..bilik..lepas solat... then... after 12 tuh,,aku solat isyak..miza..iera..zeti..alia..wish bday..antara yang terawal.. abg keli pun ada anta msg awal beberapa jam.. tp luka d haty ni tak mungkin dapat d sembuh lg. kalau kencing manis.aku rela bia kaki kena potong dari simpan kudis tuh.haha tak leyh belah doe. then leaps dak band balik training,,time tuh aku ngah layn hindustan sambil lipat baju..tetibe diorg tutp lampu.aku dah cuak gile..takut baju baru cuci kena bedak kotor balik.uper2 nye diorb dah belikan aku kek, pasang lilin wat suprise..,, roomate tersayng aku belikan puzzle gambar kitorg,sweet giler kut,tengkiu sayng!
 2 hari sebelum tu..aku ezzy ngan imran mmg dah plan nk turun kuantan..even dari bday taun lepas lg idea ni dah kuar,,tguu jadi tak jadi jee... pg tuh, kitorg bgun awal..siap2 naik mara liner.. sampai kuantan..dalam 12 lebiyh..dekat kul 1.. so first place yg kitorg p.. KUANTAN PARADE, yes its my first time,org kata situ heaven for fon. and menapak lah kami sebab tanak bayar teksi rm 8 nye pasal. kos lau nk d bandingkan bak kata ogy redang p kelas pun 15 minit gak..boleyh jer jalan kaki..imran ngan eezy dah la pakai sweater itam..ngan panas terik lg... then alhamdullilah.. tepat 3.45, aku berjaya memiliki experia ray pink.imran tontong duit sikit support sku beli hp. "trime kasih ayah". hee walaupun abah dah tak de,,rasa macam ada jee.hehe
then.. kitorg jalan sebijik cm, tourist,cari teksi.. p ecm..dah tak larat nk menapak .hee lepas solat serang ayamas.. pastuh g starbuks.jejalan.mals tgk wayg koz bru jer layan mail lambung last week.
then g karaoke. imran wat perangai unexpected. hhehehehe takkan nk citer gak kat cini.. tak pasal imran saman aku under law of tord jap g,haha. lupe nk citer.imran belikan hadiah teddy bear comeyl untuk aku. while untuk kembar sayang aku.. ezzy.,, sama tarikh.. die dapat macam2,yang penting lebiyh dari teddy bear aku tuh.haha
  then..da sampai stesen bus tuh.tiket kul 8 habes.yg tgggai 10.30.. 11.. 1 pg.. then macam cuak gak. pelbagai andaian. pak guard uitm..mak ogy yang garang,, show band pg tuh.. natcomp lg..hee. but then ala2 profesional.. kitorg sebulat suare tido umah imran yang besar dabak cam hotel tuh..sumpah bezzzzz... cam tanak balik rasa kan izi?hee.  
mak imran layan kitorng baekkk sanggt. after breakfast kat kopitiam dungun mak imran anto balik kolej.tak lame pastuh kuar pulak ..bertolak ke kuala terengganu, lupenk cerita.. izi belikan aku baju purple comel gilerr ada snow cap..=)..nice doll. krdt untuk ezzy.! bertolak lah pulak naik bus ke KT.YUP mmg sronok giler ..bejalan je keje,.tak tau nk kata guane.evrything wat aku tak stress lansung and semangat balik nk fokus study. untuk kawan2 smue,.thanks banykkkkkkkk... walaupun tanpa abah.. tp aku rasa aku tak sunyi sebab adanya korang menceriakan hidup aku.


last but not least. aku nk sangt imran ngan ezzy kawin.tq.hehe~~ <3

cantik kan,hee

kawin taw

ilang sorg lg..

terbaekkkk!


suke2

wek2

2 comments:

  1. hahaha... gmbr n description xleh bla r... thanks 4 the wish eh... ;-p hehehe...

    ReplyDelete
  2. nk kne prepare samsung galaxy tab n honda accord la kn... hahaha... "hello, mak"... :-D

    ReplyDelete