my imam my everything

my imam my everything
lead me to jannah love

Tuesday, September 14, 2010

Pertama kali jatuh cinta dengan blog....

muler2 dulu aku ingat ni lah harta paling mahal dalam hidup aku..maser tuh aku beli atas dasar tiket pmr yang agak cemerlang...abah bg aku haDiah RM 1000.00..PUAs hati sangat sebab sampai hari ni hp ni still lagi berjasa kat aku...nasihat aku tolong lah..lau nak beli hp tolong jangan beli second hand coz sampai bebiler ia takkan sama cam hp ory yang aku guner ni..
ku sangka hujan di tgah hary...rupa2 nya PELANGI yang memunculkan diri...huhuhuh betapa syok gilerr aty aku...dapat laptop DELL INSPIRON 14-R colour pink lak tuh..aku pggil dier SWEET PINKY..harga dia adalah plus minus around two thousand++..beli kat lowyat ngan pak long aku..merangkap kursus nak guner lappy ni 3hari 3 malam kat bunglow pak long aku tuh..muler2 cadangannyer duit beli  lappy ni gune duit yayasan keluarga HJ DAUD FAMILY..tp last2 betapa gembira aty aku biler pak long kuarkan ayat ni dari mulut dier..."kalau anis dapat anugerah dekan kat uitm dungun tuh nanty,,,..laptop ni kire free k.."huhuhuhuhuhuhuhuhuhu..golak bosar den!!secara tak lansung ni lah jalan utama yang paling senang  macam maner aku kenal blog nih...
adalah blog seorang hamba allah ni...gempak giler..tiap2 bait ayat dier,,,semuanyer wat aku tertarik..menyentuh haty kecik aku nih,,,cara dier olah blog dier..mmg waa tabib spring  k..
Blog mamat tuh selalu wat aku gelak...senyum jer...biler terbacer ayat2 dier...
kadang2 aku keliru ..aku ni minat blog dier ker..penulisnyer??jeng..jeng..jeng..
cepat2 aku berfikir dan tersedar..eh...cinta bukan hanya sekadar dari penulisan..jadi aku amik keputusan untuk jadikan die sebagai role model blog aku..aku akan berusaha menulis macam dier..pengolahan kata2 seperty die..idea2 menarik seperti yang selalu utarakan..pendek kata aku mahu berfikiran luas seperti die..bak kata orang putih.."thinks outside the box!"
so..the moral of my blogs...i really hopes i will get dean lists untuk semester ni..(doakan tau..lau rajin watkan solat hajat sekali)haha ..so sonang lah dapat laptop ni free..then aku hope sangat citer2 aku nak menulis blog cam idola aku tuh berjaya....thanks for my reading yo!ayayai kapten...papai everybody!!

1 comment: