my imam my everything

my imam my everything
lead me to jannah love

Saturday, September 25, 2010

sehari kat bilik..

"ISHH asal budak dalam bilik ni hari ni cam tak der passion haa..." cam letiyh jer semua...tambah2 plak biler laptop citah tak ubah cam kiter pegi pusat game yang huru hara kat shopping complex tuh..ada game kete...sally spa...bola..naek pening gak r paler usha skrin lappy lelamer.,.tak gituh??lg2 biler dah maen sekali cam tanak berhenti jer...
BUkan nyer tak de test ..tp semua2 buat cam baru lepas final exam jer...haha..ermm jeles gak beli kawan2 yang dak kesatria citer pengalaman mahal diorang naik bukit belakang uitm nih..ye r..nak wat camner..aku brassband..lain dari lain....
seharian tidur...tgah hari g beli nasi bungkus ngan roomate(yg merumitkan)haha...ptg..citah jer kuar..itupun tak sempat beli (kopok lek0)kitorang kirim..layan citer yuhee yang best...
n biler malam..cikgu fifi ajar aku excel...
haha then kitorang layan citer seram+ngeri...tp konpem2 ukan selucah scary movie or final destination lah....yang ni best..logik..dan mendebarkan,,sila bezakan mendebarkan dan mengghairahkan..kalau tak aku tabur pasir dalam mata korang.padan muka.semalam aku semayang taw.,eh ok silap.yang tu tak perlu cakap.kenapa aku saya ng roomate aku??sebab kiteorg kongsi kepale.eh silap.satu kepala.saper gelak?aku tumbuk.

No comments:

Post a Comment