my imam my everything

my imam my everything
lead me to jannah love

Saturday, March 30, 2013

lawak ker der styles!

 yup. hari ni tak wat ape kt umah, bngun tido  jer mandi kemas umah siang ikan siang sayur, n so on la as anak dara kat rumah ni. tekan2 butang astro first . adek lelaki aku yang bayar kan bil astro belikan Lawak ker der 2. perhh,. terbaek adek.  aku pun melayan lah. punyer lah mengekek aku gelak. dengan ayu nye aku bancuh limau ais dalam tupperware minum cam budak minum susu sambil tgk Dora the explorer.

But the best part is aku nk citer how good harith iskander make jokes on a fact. Mostly ape yg die cakap mmg betul . n kiter gelak on jokes die sebab bende die cakap tuh mmg tepat kene batang hidung kite. n honestly aku gelak dengar jokes die sambil gelak tekup muke . malu weh. hehehe

antara facts and jokes die, women is more intelligent than man  . so sebagai bukti tgk majalah perempuan penuh dengan artikel ,pompuan bace artikel trus die simpan tak macm  mjlah lelaki penuh dengan gambar jer. gambar kereta .. dengan hot gurl pakai biki**. women nye average total words per day 22 k while man 7k jer, sebagai bukti women talks a lot than man when we ask the women  "how was ur day" die akan totally cerite kat kau details dari kul 8 pg -8 mlm . tp kalau lelaki "my day just ok" je.  but the way harith iskander interprates the facts sumpah best.

N loser giler biler tgk org hupdate foto kt fb , dah la tu gambar teh tarik jer kut, and the ultimate loser biler gambar teh tarik tuh dapat 58 comments. haha . terkena doe sumpah tekena. n last facts . lelaki kalau nak shopping 10 barang masuk satu kedai dah cukup amik semua barang. tp kalau perempuan nak cari satu barang masuk 10 kedai pun tak jumpe. hahahahahaha malu nyerrr!

terkejut jugak aku baru tau lawak ker der 2 ni 18sx kut , but the most jokes yg aku solute mmg harith iskander lah. korang kena tgk weh, sumpah best. jozan n boboi pun tak kurang senggat nye. NAbil pun  mmg pandai sangat olah jokes die as pengacara.

 anyway berbaloi sangat weh. stay tune weh. lepas abes final . tgk k, papai kawan2 sayang. !
macam ni jugak lah aku gelak mengekek . comel kan kwan2 saye,?? heee 

No comments:

Post a Comment