my imam my everything

my imam my everything
lead me to jannah love

Saturday, March 30, 2013

barang baby.

hari ni dapat anak buah baru. so becoz of that tcer lisa pun pegi lah shopping mall teman mama cari towel untuk baby. selama ni jarang betul nak perhati betul2 barang bayi. then td melangkah lah aku. belum pape.. " eee comel nye ni..." dengan  mimik muka ngan suare2 sekali wat ala cute. hahaa geram tgk baju bantal die. jalan ngan adek pompuan aku.. wat imaginasi melambung2...
tak abis2 .. dengan ayat.. 'bile da ada baby nanty,.'.. padahei lambat lagi nok.  kawen pun idok? hahahaha ni lah ayat tang kuar dari mulut sambil belek2 barang baby ..

alaa sarung tgn die...
alaa apron baju baby die ..
ee toilet baby,..
eee comel nye katil baby.. ada alas nyamuk..
wow... hello kitty punye set pinggan makan baby..
fuyoh.. brand disney tuh...
ahkak,.. aida bersalin nanty akak beli hamper besar ni kat aida... kelas kau!tak main lah towel baby jer.heheee


haa macam tu lah lebih kurang excited nyer aku with my sisterngengsot. hahaha adek aku la!

tp yang aku nampak kalau ko nak brang brand untuk ur kids nanty harus lah kau berduit untuk beri yang terbaek untuk die. n lagi satu, aku tgk kesian sgt kat cousin aku yg baru bersalin tuh, bukan aku nk burukkan goverment,tp kesian lah,, tgah sakit org layan tak elok.. dah tu sakit.. tau suruh tahan jer,,, tolong lah mengerti. so kesimpulan nnye. wat lah savings biler dah kawin tu.penting kot..dapat deliver kat medical centre pilihan ko. at least ur moment being as mum tu always been a good memories for you.

nah. picture of my new niece.papai u olls.



No comments:

Post a Comment