my imam my everything

my imam my everything
lead me to jannah love

Monday, March 20, 2017

entry post 3 tahun lalu yang lupa nk post haha

Alhamdullilah sem 3 berlalu dgn jayanya .sedar tak sedar 22 tahun da aku bulan 7 ni..giler lah . Hok kezen kezen baye2 gue..sume pakaT nikoh doh.tp dak per lah depa tak smbung ijazah. hamboi...loghat den ..cmpuq abeh pasembuq gurney bak ang. Dari hari ke hari. Makin matang makin dewasa . But then sem kLi ni.aku tak keje jauh2.aku just keje ngN mak long aku.tolong2 gitu. Tp lebih fokus nk balaja masak sodap2 ..untuk en bakal suami. HAHH? APee? Nape tanak citer pasal en.bakal suami? ..tnak crite sebab takut tak jd ...nanty bile dah sah. Boleyh lah ahkak nk crite dari a-z ..adalah modai nk post kat hangpa.

MacM macam ragam anak murid aku ..seronok lah depa asal waktu rehat jer boleh tgk muka ex teacher depa ni juai ayaq..tak kurang yang ajak2 bergurau. Ada tuh. Nak belanja ahkak milo ais. Aku yang juai!!.haha. rutin meje same je ari2..  dulu masa dekat2 nak abes diploma .pak long pun adaajak wat bisnes serius sama2..jaga akaun jaga modal.. tp aku kan sambung blaja lg..tak leyh la..kan.

By the way this time. Aku ada propose dezign wat uniform untuk kantin pak long aku.dekat seminggu jugak lah nk pk nama yang best. at last t.jd jugak.dekat seminggu da uniform tu dah proceeed .siap apron sekLi. Hah nanty dah jadi boleyh la aku upload.

Hmm dekat 3hari lg tibe lah time aku balik u balik.ok lah tu .cukup la cuti 40 ari. Oh yer.. aku hepi sgt miza dapT smbung degree kT segamat.tK per lAh lambat saTu sem puwn janji sambung. Kalau ada rezeki semua pindah punck alam nanty boleyh lah jd rumet balik.

Aku lately ni..kalau gugel je pasal pengantin lah..wedding check list lah..cake n coklat hantaran la...tak caye ke? Padahal dua tahun lg..hmm dah la jumper next entry k..love ya .


No comments:

Post a Comment