my imam my everything

my imam my everything
lead me to jannah love

Thursday, December 30, 2010

sumpah aku happy biler masuk dunia barbie.

bgun tido.1.45ptg.punca layan kehangatan berborak bersama abg keli.namun akhirnya punah kerana 2 3 dialog yang budak kecik pon tak patot terasa haty.tak per. chillex.aku redha sebab jap lg aku nak jumper akak2 kawan lama masa kejer pizza dulu.abang keli masa tau aku nak p pizza ni mood dia tak berapa nak best.macam mood bapak aku tak suker jumper doc die.padahal real things.tak der laki mana pun aku nak ushar kat pizza tuh selain abg2 yang dah berumah tgga n dah rasa kemanisan malam pertama.or else mat2 bangla yang selalu jd penari belakang shah rukh khan dalam crita kuch2 hotak hey.sory salah eja sebab tak berapa nak biasa eja bahasa ibunda hitrik roshan.damn.aku melalut lg.
sampai jer pizza hut sunrise.eeeee geram jer aku tgk pizza yang tak berhangkat tuh..kalau lah aku kejer..nak jer aku tolong,,tp kang kalau manager nampak..cian plak kat ahkak myza..kak amy belanjer anis thai seafood + mango lassi ~best giller pastuh curi sikit soup mashroom kak imah + kongsi amik salad.best2.seriusly dlam poket masa tuh ciput giler lau nak bandingkan  budak darjah 5 bwak duit g cc lagi banyak dari aku.puncer pg td mama g jogging tanak ikut.bangun2 mama dah kuar.hambek ko.ada duit sarapan jer atas meja.tu pun kena tolak dulu duit aida lunch semangkuk laksa n air.
kak imah.baru masuk kejer.datang2 lapor.agresif giller.haha.kak amy ajak p queens bay tgk show barbie.aalaa anak patung muka plastik tuh.ntah baper enjet botox dia hamek.mcam nak tanak jer aku percaya kak imah dengan selamber nyer mintak kat sir die nak kuar sakit perut n nak pegi klinik panel.haha kak imah2....kitorang amek nus p komtar..then bus g queens bay.aku pun dilayan cam queen jugak..transport semua kak amy ngan kak imah support.kata kak imah..best nyer naek bus tak tension walaupun jem berderet.
kitorang pun sampai.ok,,there will 15 more min to have barbie fashion show.please seat.welcome to..bla..bla..bla..mmg rezeki kitorang la coz sampai2 dah nak mula show.then kitorang pun pusing2 kat situ hamek pic bagai ala2 princess gitu.macam gaun anak tiri dalam crita cinderlela pun hado jugak.well ni lah antaranya..
sajer jer tanak buat saisz aku!

macam gaun shrek kan??

princess anis!

pentas barbie lawa...!

love them damn much!

so pastuh kitorang pun balik ...aku singgah gurney jugak sebab rindukan soya n tau fu fah faveret aku tu...pas ni kat dungun..tak pat rasa dah....n last skali yang aku tak leyh luper....

some say>>>.....

anis...belaja rajin2 taw...!:P

3 comments:

  1. woi! tak habq kat cekk pon kan. belikan laa aku satu gaun barbie tuh. hee.

    ReplyDelete
  2. hehehehehehehehhehe nak belikan...tak der saiz ko lah....haha

    ReplyDelete