my imam my everything

my imam my everything
lead me to jannah love

Wednesday, January 26, 2011

AKU di ancam LaGi!elleyh tak cuak pon.

aku smpai di muka pintu bilik.dalam haty terkinjal2 aku tak sbar nak bukak belog...eh betul ker terkinjal2..salah la..terpinga2..?eh bukan.errr teerrrrkIAL2?EH taK.ntah lantak r,
***...dalam tenang aku menyedut air soya kotak yang aku letak dalam peti ais,aku tersenyum puas.air kotak soya aku tak penah hilang kat pantry tuh walaupun jarak bilik aku ngan pantry tu jauh r gak koz bilik aku hujung,tapi aku  ada rasa sedikit bersimpaty r kat orang tuh kos kasut hitam dier ilang.,kasut paling mahal dier ada katanya.tambahan pula dier tak suka menghabiskan banyak duit di kaki..tp mungkin di muka..sebagai contoh wat facial d muka bagai..hahahahahaha n yang palinh aku ske biler dier kata atas meja aku tuh ada kalkulator ngan laptop..tapi asal kalkulator tuh  orang amik tp tak amik laptop. 
 haha pada pandangan aku ada pelbagaii kemungkinan di situ yer....
  1. mungkin dah jadi rezki orang lain untuk memiliki kalkulator tuh pulak..
  2. orang yang amik tuh dia dah ada laptop..tp kalkulator tak der agy..tak mampu katanya..:P
  3. bagi orang yang amik tu cury laptop dosa besar..curi kalkulator dosa kecik jer kos skrin kalkulator tak der lah sampai 14 inci kan..
  4. sajer nak uji ketabahan duk tenggOL.
  5. kena cabar ngan kawan2 lain yang tak der kalkulator.tapi amik saubjek kalkulus.
  6. petanda nak dapat kalkulator baru (koz kena beli lain)
7.actually kalkulator tuh dah habis batery dah pun tp abg epul saja gak nak menayang kalkulator tu.aksesory meja katanya.maka tergodalah si pencurik...haha
 tak aci r kan lau abg epul sibuk duk promote dak trombone ngan hon tapi aku tak rety2 nak hargai kan,..bgai tuang air milo di daun kari..

FULAS NIEN,ABG EPUL.SAYFULL.ABG EPU.SECTION LEADER BRASS.n sometime orang kata alaa yang pakai spek tu...yang selalu pakai beg skolah tu,..yang pandAi wat even untuk dak2 band dier tu..alaaaa yang hitam manis..pastuh suka pakai bleazer hitam uitm tu,(sumpah smart,kemas giler)suke pakai kasut hitam..beg laptop hitam..teras diri dia hitam (padahal tak gelap maner pun)..cuber kire baper banyak words hitam aku cakap.dah tak payah nak bgtau aku berapa.aku dekan k. korang dah besar leyh pk sendiri.
dier ni mase memuler aku kenal best r..smpai sekarang pun best.senang citer dier lah yang memulakan karier aku sbagai trombonist.,dari dulu aku respect dier,care gilerr kat dak band..kak aida n kak myra pun same!love youlls.pastuh aku tgk die ni suke ushar dak2 kecik taw...yer lah aku ni kan tak kecik...susah cikit nak menonjol.aku ulang sekali lagi kecik.aku tak kecik.tapi jadi kecik best.comel.kecik macam klerinet.kan abg epul .kotak klerinet pun kecik.kotak trombone pun tak sekecik kotak klerinet.so dengan bakat yang boleyyh wat orang selalu gelak ni abg epul dah judge aku as MASUK AIR..sampai nenangis aku .padahal aku silap paham jer.tu lah padan muke ko anis.suker pk negatif.tapi nak wat camner .orang cam aku ni mmg selalunye ada banyk sense of humor.syukur jer lah.
Fuad.ko pun kena wat gak taw entry sal abg epul.kang ada orang kata kiter tak hargai die lak.hehehe
***
lepas aku minum air soya aku yang tak di curi orang tuh.aku tgk entry abg epul berkepuk2 citer pasal aku ngan fuad..dah geram sangat ni.
haty jadi berdebar biler dah dapat bacer siapa orang yang di maksudkan.
siap bagi gambar tangan halus mulus nak belai pipi aku ngan fuad.
pehh.....
jejari mari ku lantas mengomen setiap entry nya agar ledakan kegeraman abg epul dapat di bendung.
PESANAN PENAJA:
p/s:birtday imran nak dekan dah lepas cuty ni.plan lah ape yang patut eh!

4 comments:

  1. uish...nak tau citer x...sy xpkai pncuci muka ye...so xde mkne nak hbis mnde2 kat ctu...hampeh ah kau anis...seb bek da cuti...

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahahahhaha so sweet lah abg epul!

    ReplyDelete
  3. skunk kt umah...jadi bhse mki hamun jdi camni...so sweet muhhhhhhhhh....hahaha

    ReplyDelete
  4. yo lah cepatlah hupdate memanyak blog tu yer..boring giler dalam bus ni

    ReplyDelete