my imam my everything

my imam my everything
lead me to jannah love

Sunday, January 30, 2011

ari ni aku p balik pulau

jalan dier ko jgan cakap ibu mengandung ,
aku yang tak mengandung ni pun loya tahap dewa.
lagi2 biler ko membacer time corner2 tuh.
lagi2 perut ko kosong n ko biarkan air cond memenuhi ait dalam piyut ko.
aduuuh mak..jangan tnyer kenaper r aku tak ske jalan tu.
jus bcoz of assigment aku kuatkan semangat jugak.
dapat jugak bahan assignment aku ari ni.
30 jenis sayur,plus interview pasar borong man about their vehe storing.
yer fuad .aku sangat letih.letih macam aku tgk ko g kelas balik kelas tak der moto.
n agy satu.dah 2 hary aku ternaty2 nak bacer hupdate belog ko.
penat taw.
penat lagi.tapi abg epul kata
kalau minat tak letih.so 
AKU TAK LETIH KOZ AKU MINAT,TAPI AKU PENAT.
Aci tak cenggitu.
memang aku kena kejar mase gak coz abg keli aku nak datang jumper mama abah.
(sambil jeling kat fuad)yer fuad ingat ko jer nak jumper si die.)abg epul sekali kena jeling.
abg epul pun same.hehe ingat dier jer ker nak jumpe buah haty.?
k lah.exhausted giler babeng.
aci tak.kak myra??sampai sekarang nis tak dapat nak follow kak myra lg..agak pelik di situ.
nah bukty aku g research tady.menyesal tak pakai kad matriks.tp aku p survey kata pasar basah jer pun.perlu ke gantung kad matrix bagai???DAMN.
CINER TUH SAJER JER NAK ENTERFRAME TAW!AKU DAH SUWOH DIER jgan lintas dah.degil jugak.dier kata "RILEX LAH AMOI WA BUAT LU PUNYA GAMBA KASI REALISTIK PUNYA!

FIRST AKU TGK DIER ni cam adek beladek phua chu kang pun ada,tp dier suwoh aku pggil die "doktor sayur "bai.aku pun dapat lah gune skill bertutur mandarin td.paper pun thanks uncle.u sporting giler.kalau ada fb lamer dah sayer likeeeee!yuhuu

mak cik ni peramah giler.dier layan aku cam menantu die walaupun anak die semua pompuan . mak cik i like ur style!TERBAEK WOKKK!





P/S:tudung baru tuh.bayar pun tak habes lagi.huhu kantoi sudaa.



2 comments:

  1. waa apek jual sayur pon masuk blog

    ReplyDelete
  2. wahai shabatku anis...sori ya bha...bentat sikit menaipnya kali ini..uhuhuk...sian kamo menunggu ya...ngehehe...

    wess...beznye wat svey ye...xajak pom...yokyo je..gi gambor ke g sevey ni...hehe

    ReplyDelete